Asics Hakkında

MARLİN SPOR

2017 yılında İstanbul’da kurulan Marlin Spor Malzemeleri Tic. A.Ş. ayakkabı ve giyim sektöründe hizmet vermektedir. Sektöre hizmet vermeye başladığından beri her türlü kadın spor ayakkabıları, erkek spor ayakkabıları, çocuk spor ayakkabıları ürünlerinin toptan ve perakende alım satımı, ithalat ve ihracatını yapmaktadır.

Tüm spor dallarında ürün teknolojilerine önem veren Marlin Spor, aynı zamanda Asics markasının Türkiye distribütörlüğünü yapmaktadır. Türkiye pazarının önemli bir markası olan Marlin Spor, spor giyim sektöründe inovatif ürünlerin ithalat ve ihracatını desteklemeye devam edecektir.

ASICS

Kihachiro Onitsuka, İkinci Dünya Savaşı’nın ardından bir ticaret şirketinde maaşlı bir çalışanken, kendi şirketini kurmaya karar verdi ve okullar için ayakkabılar üretmeye başladı. Eylül 1949’da 300.000 kişinin yaşadığı bir şehirde 4 çalışan ile birlikte Onitsuka Şirketi’ni kurdu. Juvenal'in “Anima sana in corpore sano” yani “Sağlam bir bedende sağlam bir zihin” sözü Onitsuka’nın stratejisini belirledi ve spor ile sağlıklı nesiller yetiştirebilmek adına iyi bir spor ayakkabısı yaratması için motive edici bir güç oldu.

İlk spor ayakkabısı, Onitsuka tarafından bir basketbol ayakkabısı olarak üretildi. Ayakkabının üzerindeki amblem olarak kullanılan kaplanın yüzündeki çizgiler, daha sonra ONITSUKA TIGER markasının oluşması için ilham kaynağı ve temeli oldu. Bu basketbol ayakkabıları, kaplan çizgilerinin basılı olduğu ayakkabıların popüler bir ürünü olarak çıkarıldı.

1952’de ise Japonya’da voleybol ve tenis için TIGER ayakkabılar piyasaya sürüldü. Ardından koşu ayakkabısı, dans ayakkabısı ve kayak ayakkabısı gibi çeşitler ile üretime devam edildi.

Onitsuka Şirketi, Tigers olarak bilinirlik kazandı ve ilk on yıl boyunca tüm kataloglarda ve kutularda Tiger ismi kullanılıyordu. 1965’te Onitsuka ve ONITSUKA TIGER marka logoları birleştirildi.

Onitsuka Tiger, Temmuz 1977’de GTO ve Jelenk ile marka birlikteliklerini resmileştirerek ASICS’i kurdu. Kihachiro Onitsuka’nın şirketinin temellerini attığı “Anima sana in corpore sano”, bugün markanın ismi oldu. Bu ifadenin kısaltmasıyla oluşan ASICS, sağlıklı ve mutlu bir yaşam tarzı yaratmak için; zindeliği arttırmak inancı üzerine kurulmuştur. Kurulduğu felsefeye ait olarak her ASICS yeniliği, en iyi ürünü yaratması için amaçlanır.

Fiziksel hareketlerin gözlemi ve analizi, ASICS ürünlerinin temelini oluşturur. ASICS, Mayıs 1990'da Kobe'de Spor Bilimleri Araştırma Enstitüsü'nü açtı. Bilim adamlarının, sporcuların ve antrenörlerin birlikte çalıştığı bu alan spor ayakkabı ve konfeksiyonu alanında dikkat çekici teknolojik yenilikler yarattı. Yüksek hızlı kameralar, yüksek teknolojili ölçüm ekipmanları ve gelişmiş bilgisayar yazılımları ile Kobe’de en iyisini üretmek için çalışmalar devam ediyor.

ASICS’in misyonu; spora ilgi duyanlar tarafından bir numaralı marka olmaktır. 
Bunu başarmak, insan vücudunu ve ihtiyaçlarını öğrenebilmek adına sınırlarını zorlar. 
ASICS, vücuda ve ruha uyum vaad eder.

back to top
Filtreler